Fent de guia pel Pallars (II)

Després de la pallisa del dissabte, avui tornava a tocar ciclisme del bo. Haviem quedat a les 8 a Sort amb el Raül. Després de fer els primers kilometres per escalfar, ens plantem a l’inici de Port-Ainé. Només començar la carretera ja és posa seriosa

Un cop deixem enrere el dur inici, la pujada dóna algun relax, però no molt gran, ja que la carretera aviat és torna a enfilar cap amunt

Mentre anem guanyant altura, van millorant les vistes, que són espectaculars. A dalt de la muntanya és poden presenciar tots els pobles de la zona de Llessui

Després de despedir-nos d’alguns iaios que baixaven a Rialp a fer el café, superem Roní i ens tornem a trobar rampes dures. Ja comencen a fer mal les cames!!!…

…però sort que aviat arribem a una zona on la pendent afluixa, però la velocitat no!!! Anem a tope!!! jejeje

Mentre anem pujant, anem contemplant la carretera que ja hem deixat enrere

Cada cop falta menys. El Raül encara ja l’última paella que et porta al durissim kilometre final. Toca acabar d’apretar les dents

Ja qüasi hi sóm!!!! Aquells edificis que fa kilometres veiem tant lluny, ara ja són davant nostre

I per fi coronem!!!! Quin tros de pujada!!! Dura i amb un ritme elevat. Ara només ens queda contemplar les magnifiques vistes, tapar-nos una mica i cap avall

La baixada és fa complicada pel mal estat de la carretera en alguns moments, entre clots i arena per allà al mig (qüasi me’n vaig anar al terra al fer una derrapada a lo Valentino jejeje)

Arribem a Rialp, coca-cola de rigor i cap a Llessui. L’inici suau, fins que al segon kilometre ens trobem el tram més dur de la pujada, amb rampes de fins al 10%

Molt xules les vistes de Rialp des de l’aire, jejeje

Passat el tram dur, la pujada dóna un llarg descans, però al final la carretera torna a pujar (cosa molt celebrada pel meu company de ruta)

Tot i no ser una pujada dura, ens ofereix unes vistes acollonants

Cada cop falta menys per arribar al poble. La pujada se m’està fent llarga, estic acusant l’alt ritme de Port-Ainé, però bé, a patir una mica, que sempre va bé. Mentrestant, en Raül que va sobradissim, va adelantant-se i parant a fer fotos

I per fi arribem a Llessui!!

Ara toca un tram de “falso llano” fins arribar a l’antiga estació d’esqui

Un cop ja hi sóm, menjem una mica i cap avall fins a la cruïlla amb Caregue per agafar la pista que ens porta a Rialp, una pista molt maca i super tranquil·la i amb alguns trams durs

Després d’arreglar una punxada d’en Raül, arribem a Sort on ens despedim fins una altra trobada

Publicado el 07/12/2010 en Rutes y etiquetado en , , . Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.